Friday, December 31, 2010

thanks my baby for the party

Semalam husband aku bawak aku keluar untuk meraikan bufday aku yang ke 19 taon..belum tue lagi
hahaha..emm walaupun tak lah happning mane tapi cukup membahagiakan buat aku..emm kiteorang gi fun city kat bandar Yemen ni..macam fun fair jugak lah tempat nye..pegi main bowling,nampak Raihana pun happy sangat dapat jalan-jalan...tapi aku trharu jugaklah sebab husband aku cube beri yang terbaik buat aku..
thank you sayang...
luv u much.

kek coklat yang sedappp!!!,tapi dah comot coz terbalik.hahha
tak sedia lagi dah snap pic i..huhu
sedapnye...ade pizza ade buger,macam-macam ade;P
suapan tercinta
raihana dah keletihan
nak balik dah...begambar keluarga
  p/s> to all kawan-kawan kat fb thnks for wishing me my bufday

No comments:

Post a Comment