Monday, January 3, 2011

my father is my idol ^_^



ismail omar tulah name daddy aku....name die ni bile sebut kadang-kadang orang akan rase takut tapi selalunye orang akan kagum bile sebut name die...hurm memang patut kagum,peribadi die memang tak setanding aku..
die ni baik hati walaupun mukenye garang.and the most important thing die ni loving and caring pade tanggung jawab yang die pikul..
paling aku rase kagum tentang daddy aku ialah die pandai..hahaha..macam-macam die buat mesti berjaye...
bile lah aku nak jadi cam die kan...
anyway daddy i love u more everyday...

  special poet for u >>

Hero Dad

You are my hero, Dad
You're my secure foundation.
When I think of you, I'm filled with love
And fond appreciation.
You make me feel protected;
I'm sheltered by your care.
You're always my true friend; and Dad,
When I need you, you're always there.
You have a place of honor
Deep within my heart.
You've been my superhero, Dad,
Right from the very start.

No comments:

Post a Comment